Çözüm Merkezi

Çözüm Merkezi, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren, belediye birimlerinin çözmesi gereken sorunları, dilekçe, e-mail ya da bizzat gelen talepleri kayda alarak ilgili birimlere gönderen ve takibini yapan bir hizmet birimidir. En kaliteli ve en hızlı hizmet felsefesi ile halkının memnuniyetine öncelik veren Belediyemiz, halkının huzur ve refahı için çalışmaktadır. Belediye binamızın zemin katında bulunan Çözüm Merkezi ile vatandaşlarımız şikayet ve taleplerini direk ilgili birimlere iletebiliyorlar. Bu sayede halkımız, belediyemize hem çok kolay bir şekilde ulaşmakta hem de hızlı, kaliteli ve profesyonel hizmet almaktadır.

ÇÖZÜM MERKEZİ YAPISI

Çözüm merkezimizin çalışan kadrosu iki gruba ayrılarak; çağrı merkezi ve çözüm merkezi olmak üzere hizmet vermektedir. Konusunda uzmanlaşmış çalışanlarımız ve yetkilendirilmiş ekranlarda vatandaşa hizmet veren beş çözüm merkezi, beş çağrı merkezi, iki refakatçı çalışanı ve bir yöneticisinin bulunduğu toplamda on üç kişilik çalışma ekibi yer almaktadır.

ÇAĞRI MERKEZİNİN GÖREVLERİ

Kocasinan Belediyesi Çözüm Merkezi bünyesindeki ‘Call Center’ hizmeti ile vatandaşın belediyeye gelmeden telefon başında sorununu çözmesi de sağlanıyor. Çözüm Merkezi bünyesindeki ‘Call Center’ hizmetine 222 70 00 numaralı telefondan 08.00-21.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

Belediyeye gelmeden telefonla verilen hizmetler ise şu şekilde;

  • Emlak vergisi, Çevre Temizlik Vergisi, İlan Reklam Vergisi beyanları kontrolü ve ödeme bilgileri
  • Dilekçe sorgulama
  • İmar Durum bilgisi
  • Rayiç bedel
  • Şikayet ve talep geri dönüşü
  •  
  • Talep / Şikâyet

 

ÇÖZÜM MERKEZİNİN GÖREVLERİ

Çözüm merkezi; hizmeti tek noktada toplayan, vatandaşı karşılayan, belediyedeki işlemleri için hazırlayan, gerçekleştiren ve yönlendiren servistir. Konum itibarıyla vatandaş ile belediye arasına yerleşen, teknolojiyi çok iyi kullanan Çözüm Merkezi personeli aynı zamanda belediyenin vatandaşa bakan yüzünü de değiştirmekte, yeni bir vizyon kazandırmaktadır.

Çözüm Merkezi tüm bu işlemleri yaparken, daha önce birimler arasındaki kopukluk veya bilgi tutarsızlığı nedeniyle oluşan gelir kayıplarını da önlemekte ve hiçbir saha çalışması yapmadan ciddi bir gelir artışı sağlayabilmektedir.

Çözüm Merkezi ile verilen hizmetlerin bazıları:

  • İstek, Öneri ve Şikâyet Bildirme,
  • Belediyemiz hizmetleri hakkında bilgi alma ve öneride bulunma
  • Diğer Kamu kuruluşlarına ait iletişim bilgileri sorgulama
  • Emlak vergisi, Çevre Temizlik Vergisi, İlan Reklam Vergisi beyanları kontrolü ve ödeme bilgileri
  • Dilekçe sorgulama
  • İmar Durum bilgisi
  • Rayiç bedel
  • Şikayet ve talep geri dönüşü
  •  
  • Talep / Şikâyet

Çözüm Merkezi’nde yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınmakta, süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaşlarımız geri aranarak bilgilendirilmektedir.

 

Çözüm Merkezine Kayıt Oluştur